Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych
Nie osiąga nic więc nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najlepsze - czasami najbardziej pomocne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.
Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym najlepiej jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwala to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz tak zainwestować swoje pieniądze
Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"
Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy i informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami oraz wykładami oraz idą do nich z wielkim entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.
Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/
Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?
Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po pewnym terminie odpowiednie działanie staje się dla nich nawykiem.
Komentarze
Prześlij komentarz